Dental art clinic

חייגו: 03-5222203​

int
facebook
watsapp

כתרי זירקוניה מחיר – כמה נשלם עבור התקנת כתר​

כתרי זירקוניה מחיר
לוגו

כתרי זירוקניה מהקבוצת כתרים All Ceram Crowns (כתרים ללא מתכות) נחשבים לכתרים האיכותיים ביותר בהם נהוג להשתמש במסגרת טיפול שיניים. זהו חומר מאוד מתקדם המאפשר לבצע שחזור מדויק ואיכותי של השן שנפגעה, ולספק למטופל כתר עמיד, אמין וחזק, עם רמת אסתטיקה גבוהה. כשבוחנים כתרי זירקוניה מחיר, מגלים עוד סיבה מדוע משתלם להשתמש בהם.

כתרי זירוקניה מחיר – כמה זה יעלה ומה זה כולל?

לפני שנפרט על כתרי זירוקניה מחיר, חשוב לדעת לשם מה ומתיבוחרים להשתמש בכתרים אלו, ומה זה דורש, בין אם זה מהרופא המטפל ובין אם זה מהמטופל עצמו.טיפול התקנת כתר זירוקניה נדרש אם וכאשר יש צורך לשקם את השן.

זה חיוני במקרה בו השן מאבדת חלק משמעותי מהחומר שלה, כתוצאה מחבלה עקב גורם חיצוני או עששת שמצטברת בתוכה.

שימוש בכתר, אפשרי בזכות העובדה שחלק מסוים מהחומר של השן עדיין נשאר ואז כל מה שצריך זה להתקין את הכתר ובכך ניתן לחזור ולהשתמש בשן בצורה סדירה. כתר זירוקניה הוא סוג הכתר האיכותי ביותר הקיים היום ברפואת שיניים, מאחר והוא עשוי ממינרליים טבעיים ידידותיים לאדם, עמידים וחזקים. אפשר להשתמש בכתרים אלו בצבע דומה לזה של צבעי שיניים טבעיות.

מחיר של כתרי זירוקניה נקבע על פי המרפאה והרופא המטפל. בדרך כלל המחיר ינוע בין 3000-5000 שקלים, ויכלול הכנה וביצוע כתר עצמו. ויכלול לא רק את הכתר והתקנתו, אלא גם את כל התהליך הנדרש לשם כך. למשל, מפגשי התאמה, מדידות, צילומים ועוד. הכתר עצמו מיוצר במעבדות שעובדות עם מרפאת שיניים על ידי טובי המומחים בתחום.

כמו כן, קיימת אפשרות לעשות כתר ללא מתכת בתנאי המרפאה עצמה תוך ישיבה אחת (ללא שליחת העבודה למעבדה). זאת נעשה בעזרת טכנולוגיה דיגיטלית (CAD/CAM Technology)

מדוע משתלם לשלם את המחיר?

על פניו מחירי כתרי זירקוניה עלולים להיחשב גבוהים, אך צריך לזכור שמדובר בכתר שיכול להחזיר מעמד שנים רבות אם שומרים על היגיינה של הפה ומבצעים את הוראות הרופא. לכן, המחיר משתלם אף שיהיו שיחשבו שהוא גבוה.אם אתם זקוקים לטיפול כתר בשיניים, מוזמנים לפנות אלינו Dental Art Clinic של ד"ר רייר מיכאל, ואנחנו נשמח לבדוק אתכם ולספק לכם הצעת מחיר אטרקטיבית! פנו אלינו עוד היום ונקבע איתכם מועד לבדיקה בהקדם.

תפריט נגישות

× איך אפשר לעזור?