Dental art clinic

חייגו: 03-5222203​

int
facebook
watsapp

השתלת עצם בחניכיים – מתי צריך לעשות את זה?​

השתלת עצם בחניכיים
לוגו

אחד הטיפולים המורכבים והייחודים במסגרת טיפולי שיניים, הוא טיפול השתלת עצם בחניכיים. לא מדובר על טיפול נפוץ וסביר להניח שמרבית האנשים לא יצטרכו לעבור אותו, אך יחד עם זאת, צריך לקחת בחשבון שמדובר בטיפול חיוני במקרים מסוימים והרופא יציע אותו כאשר לא תהיה ברירה. השתלת עצם בחניכיים, נדרשת כאשר ישנה בעיה כגון מחלת חניכיים כרונית, זיהומים, דלקות, חבלות או כתוצאה ממצב בו יש צורך לעקור שיניים. השתלת עצם תידרש אם וכאשר אין מספיק עצם שיכולה להחזיק את השיניים. למשל, אם צריך לבצע השתלות שיניים ומסתבר שהעצם איננה מספיקה לשם כך. אז לפני תהליך ההשתלה, הרופא יבקש להשתיל עצם שתחזיק את השתלים.

השתלת עצם בחניכיים – איך עושים את זה?

תהליך השתלת עצם בחניכיים הוא אומנם מורכב אך במרפאות שיניים רבות יודעים כיצד לבצע אותו בצורה אפקטיבית ונכונה. מה שנדרש מהרופא הוא לבצע חתך קטן בחניכיים, להכניס את העצם ולאחר מכן לתפור את המקום. אבל זה נראה פשוט רק בנייר. כמו שאתם יכולים לדמיין הפרוצדורה לא כל כך פשוטה במציאות.בזמן הפרוצדורה אחרי ותהליך ההחלמה, במהלכו המטופל יידרש לבצע שורה של צילומי רנטגן בשביל לוודא שהעצם אכן עומדת במקום ואין שום תופעות לוואי, אז יהיה אפשר להמשיך לשלב הבא. ייתכן מאוד שלפני כן, הרופא ירצה לבצע תהליך עמוק של ניקוי האזור בשביל למנוע מצב שהוא משתיל את העצם באזור בו יש עדיין דלקת וזיהומים. לכן גם ייתכן שהרופא יעדיף לחכות שהאזור יחלים לפני שהוא יבצע את פעולת ההשתלה.

איפה אתם יכולים לעבור את הטיפול?

בעיקרון, בשביל לעבור השתלת עצם בחניכיים צריך לפנות אל מרפאות שיניים המעסיקות רופאים המתמחים בכך. שיש להן ניסיון בפרוצדורה כזו. לא כל רופא מתמחה באספקט זה של טיפולים. ישנן מרפאות המבצעות את הטיפול במקום וישנן מרפאות אשר שולחות את המטופל לבצע את הטיפול במקום אחר ולאחר מכן, כשהוא מחלים, הן מבקשות ממנו לחזור בשביל המשך הטיפול. אצלנו במרפאת Dental Art Clinic תוכלו למצוא רופאים עם ניסיון רב גם באספקט של השתלת עצם בחניכיים וכן בשורה ארוכה של טיפולי שיניים נוספים, כולל השתלות וטיפולים אחרים רלוונטיים על פי הצורך.

תפריט נגישות

× איך אפשר לעזור?